Korošica (1808 m)

Iz Luč se z avtom odpeljemo po dolini Podvo­lovljek, kjer po petih kilometrih ob smerni tabli zavijemo desno z glavne ceste. Na prvem križišču zavijemo levo in se ves čas dvigamo. Peljemo se nad kmetijo Planinšek, na naslednjem križišču pa spet zavijemo levo. Pripeljemo se do Ravnega polja na nadmorski višini 1440 m.

• Izhodišče: Ravno polje (1440 m)/ parkirišče pod planino Podvežak N 46.33198, E 14.67258
  • Višinska razlika vzpona: 368 m
  • Čas celotne ture: 5 ur

Potem pa sledimo markacijam do planine Podvežak, kjer se odpre lep razg- led na Raduho ter Rogatec. Pot nadaljujemo mimo stanu na Podvežaku, kjer vstopimo na kraški svet Dleskovške planote. Pot je zložno speljana preko vrtač, poraščenih z rušjem. Kakšne pol ure hoje od Podvežaka se spustimo v manjšo dolino, potem pa po krajšem vzponu gremo mimo studenca Inkret, kjer previdnost pri hoji ni odveč.

Na razpotju se lahko odločimo za obisk Moličke peči. Tu si lahko popotnik oddahne ob kapelici sv. Cirila in Metoda ter ob pastirski koči ob vznožju Velikega vrha in Ojstrice. Od Moličke planine vodi markirana pot naprej proti Korošici vse do Sedelca na nadmorski višini 1900 m. Od tod vodi do kotline Korošica le še prijetnih 100 metrov spusta.

Možne alternative: tehnično in časovno je podobna pot iz planine Ravne