Koča na Loki

Kolesarski izlet začnemo v centru Luč v smeri proti Solčavi. Na prvem križišču zavijemo desno. Ob smučišču se začne pot vzpenjati. Ko se pripeljemo do kmetije Nadlučnik, nas čakajo lepi razgledi na Ro- gatec, Lepenatko, Vežo … Nadaljujemo do naslednje kmetije, kjer za kmetijo za-vijemo levo v hrib.

• Celotna razdalja: 22 km (11 km asfalt, 11 km makadam)
  • Višinska razlika: 1100 m (vzpon)
  • Čas ture: 3,5 ure
  • GPS: www.tic-luce.si/mtb1

Z asfalta zavijemo na makadamsko cesto za Kočo na Loki, ki je najvišja točka vzpona. V dolino se vrnemo po smeri vzpona.

Pod Rogatcem

Kolesarski izlet pričnemo v Lučah. Usmerimo se proti Podvolovljeku in še v Lučah za prvim spustom zavijemo levo čez most reke Lučnice.

Peljemo se mimo trgovine s tehničnim materialom, nato pa strmo v hrib. Za nadaljevanje poti je potrebno slediti GPS koordinatam. Na najvišji točki vzpona (1240 m) lahko turo podaljšamo s pohodom na Lepenatko (30-minutni vz-pon) ali nadal­jujemo s potiskanjem kolesa po gozdni poti (0,5 km) do ceste na drugi strani hriba.

• Celotna razdalja: 25 km (12 km asfalt, 12,5 km gozdna cesta, 0,5 km planinska pot)
  • Višinska razlika: 950 m
  • Čas ture: 4 ure
  • GPS: www.tic-luce.si/mtb2

Sledi spust v dolino Podvolovljek, kjer je možno na kmetiji Selišnik poizkusiti domače suhomesnate izdelke.

Zanimive točke: Razgled na Luče in okoliške vrhove, Žagerski mlin, cerkev sv. Antona Puščavnika, možnost degustaci- je Zgornjesavinjskega želodca na kmetiji Selišnik.